7 ay 17 günlüğüz dişler patladı şükür ama bi ağlama var sürekli huzursuz kabız mı desem dün yapmıştı büyük çişini sizinde bebişler durup durup ağlıyor mu yani böyle kesik kesik ağlıyor biyeri açıyor ama anlayamadım iki gündür ha bir. De havalar sıcaklaşınca çişimiz de çok azaldı su içmek istemiyor bununla da alakalı olabilir mi diye düşündüm ama ah ne uzattım neyse kızlar lütfen bi fikri olan cvp versin