fatmaFf ilk günlerde meme ucum yara olmuştu biberon verdim iki gün yara ucu düzeldi bu seferde meneyi istemeneye başladı aç bağırıyor ama emmiyordu bende küçük parmağımı emdirerek sırınga ile besledim mama takviyesi yapmak zorunda kaldım sarılık olunca mamayı da o şekilde vermiştim ve memeye saldırır duruma geldi 2,5 3 ay olana kadar mamayı o şekilde verdim şimdi aventin biberonu ile mama ceriyorum şükür memeyi daha çok seviyor bile.