Merhaba. 2 ay 24 günlük bebeğim var. Önceleri günde 3-4 kere kaka yapardı 2 gündür bu sayı 6-7 ye çıktı. Neden kaynaklanır bilgisi olan var mı? Her altını aldığımda çişli bez değil de hep kakalı oluyor mutlaka ard arda 3 bez değiştirdiğimi biliyorum. Yani bi sıkıntısı mı var acaba diyorum kendi kendime normal mi bu kadar çok yapması? Bir de kakasında sümüksü şeyler oluyor bazen neden kaynaklanıyor bilmiyorum 🙄