Yasemin30 bizim 21 di sadece 1 gece kaldık. Değerimiz de 4 e düştü. Küvöz Küvöz fark var sanırım. İlk önce başka küvözdeydik. Ben bebeğimi öyle orada bıraktım diye ağladım. Doktor geldi o sırada beni teselli etti. Sonra hemşireye şu küvöze al dedi. Benim çocuğumunda yüksekti bu Küvöz daha iyi onda yattı çabuk çıktı dedi. Beslemek için bile çıkarmadım küvözden. Sağdım şırınga ile içeride verdim.