Iyi gunler guzel anişler Azerbaycandan araniza yeni katildim..4 gunluk ikinci kez anne oldum…ilk doguşum 5 yil önce oldu bir olum var şimdi ise guzel bir kizim olmus..arkadaslar sorum şu bebeym dogdugunan bu yana hep yidkden sonra kaytariyor ya az ya cok…ve bide yeni doglmş bebeyi kac saaten bir emzryorsnz?