Benimkiler de 9 aylık eşim de yanımda değil gece gündüz yalnız bakıyorum öyle olunca bilerek ayakta sallamaya alıştırdım. Biri memeye çok düşkün emerken uyuyor diğeri de aynı anda ayağımda. Kucakta alışsaydı çok zorluk çekerdim. Ayakta sallamak kucaktakinden daha kolay bence. Uyku eğitimi falan da veremedim maalesef tek başıma olunca o rutini ayarlayamıyorum. Ama en iyisi uyku eğitimi tabi ki.