Alpaslanceylan Anneler dün gece dıkıs bölgemde hafıf bı sıslık hıssı vardı ama normal sandım . Bulun baya şiş ve agrımda var çok korkuyom böyle olan oldumu gectımı nolur yalvarırım cevap verın 😭
Gamzeli2206 Alpaslanceylan doktora gidin veya doktora foto çekin atın çünki bende şişlik olmadı yani normal değil gibi
Aysima2020 Alpaslanceylan bndede öle olmştu baya şişti dikiş yerm gittim doktora sıkıntı yok dedi erken ayaklanmştm oyuzden zorlamşm ama sen de bi göster kızarıkmı peki
Gulsen-mira76 Alpaslanceylan sezeryan durumu sıkıntı li malesef bende de olmuştu ama sonradan geçti kendiniz zorlamayin fazla dikişler zarar görmesin ama tabi doktora gitmekte fayda var geçmiş olsun ♥️
deletedmom247 Alpaslanceylan Daha yenii benim 2. Ayda falan olmuştu bende korkup hastaneye gitmiştim normal demişti yapıştırma sezaryen mi peki?
deletedmom247 Alpaslanceylan Olabilir bende temizlik yaptığımda olmuştu öyle hatırlıyorum 😌Çokta yormayın kendinizi. Geçmiş olsun🥰