Ysmn_dmrci58 5.aylik kızım var. Kac gundur ağrım.var daha doğrusu doğumdan 1 2 sonra başladı. Hep Sezeryan dan dolayı dedim dun hastaneye gittim ve saframda camur olduğunu dedi doktor. Cok şiddetli ağrım var sizlerdr de oldu mu ne iyi geoir bilgisi olan var mi