Oğlum 6 ay 10 günlük ne yazık ki alerjik bebek zaten uykuları kısa devamlı uyanır geceleri ama 1 haftadır artık yarım saate bir kalkar oldu bazen daha kısa ağlıyo kıvranıyor acaba dişten mi salyası çok fazla ama görünürde bişi yok tecrübeli anneler ne dersiniz