[bilinmeyen] şöyle ki; yeni doğan her bebek 1.ay muayenesi olur rutin bir muayene. Doktorunuz karnesine göz muayenesini not olarak düşmüştür. Yani 1.ay muayenesinde gözlerine de bakılacak diye. Biz 1.ay muayenemizde gözlerine kulaklarına tutuş gücüne damak yapısına kilo alımına vajinasına herseyine bakılmıstı. Göz muayenesinde takip ve odaklanmasına bakılıyor. 1.ay muayenesi önemli bence