Aliarslanm Biz saat 10 da uyutuyoruz ama geriye kendi çekiyor gibi, 10 dan 4 e kadar ilk uykusu, yiyip uyuyor hiç altını değiştirmiyorum uykusu açılmasın diye, 7-8 e kadar tekrar uyuyor, dün aşı olduk biraz fazla kıpır kıpırdı uykusunda gece, umarım düzelir. Sen böyle devam et bence, kendileri uzatıyorlar zaten