Mlkdrn Kızlar bebegim 2 buçuk aylık. Dün gece 11.30 da uyudu şu saat oldu hala uyuyor sadece emmeye uyanıyor sonra hemen geri uyuyor. Ben uyandırmaya çalıyorum 10 dk uyanık kalıyo aglıyor geri yatırıyorum. Bu kadar uyuma normal mi?
PayyEr26 Mlkdrn korkma canım emiyosa karnı doyuyosa birşey olmaz bu dönemler olabilir 17n18 saat uyuyabilirler sen şanslşısın 2 saat uykuyla dolaşanlar var. Ben mesala gündüz 3 saat uyuyo gece 5 saat falan
Zeynepmeryem01 Mlkdrn canım ebeni ara veya doktoru bi sor derim daha küçük ve kustu diyorsun üzerini çıkar komple altını aç uyanır o şekilde bi dene sonra tekrar giydirirsin
BrcnBlgn Mlkdrn Toplamda 18saat kadar uyuabilir gunduzleri 1.veya 1.5 saat kadar uyanik kalabilir fazla uyuyor halsizmi ? Bir skntsi olabilirmi yada onceki gunden uykusuz olabilirmi
Mlkdrn PayyEr26 evet emiyor ama ilk defa bu kadar çok uyudu normalde çok nadir kusar bugün 3 defa da kustu oda kafamı karıştırıyor.
Mlkdrn Mirayimran vüraten dolayı belli bi çocuk doktorum olmadıgı için no su da yok saglık ocagı da kapalıdır şimdi😞
Mirayimran Mlkdrn yani belki bişeyi yoktur ama hiç normal gelmedi çünkü 4 saat sonra yine saat 11 olucak hep böyle mi uyuyor hiç mi uyanmıyor baygınlığı var mı sarılık geçirdiniz mi bunları göz önünde bulundurun bence
Mlkdrn Mirayimran hayır sarılık olmadı hiç halsiz de degil baugınlık da yok normalde bu kadar uyumaz ama normalde de uyku sıkıntımız olmaz saat 12 de uyur sabah 8 gibi uyanır ama 2 defa emmeye kalkar.
Mlkdrn Mirayimran yoktur heralde uyanınca herzamanki gibi halsizlik felan yok ya bişey yoktur inşllh😊
gamzeoguz3 Çok garip evet bebekler ilk zamanlar uyur ama sizinki 2 aylık ne bileyim yeni yeni sarılık oluşma ihtimali var kı acaba çok garip inşallah sadece uyumayı sevdiği için uyuyordur
Zeynonunannesiii Benim kızım da 22 saat uyumuştu endişelenip doktoru aramıştım ateş yoksa karnını doyurmak için uyanıyorsa uyumaya ihtiyacı vardır atak dönemi gelmiştir demişti sonra uyku depolayıp 2 gün bizi pert etmişti😅 o uyurken siz de dinlenin 😊