pelinburak1502 Benim bebek arabamda büyük hiç bir sorun olmuyor alıyorlar,bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ben uçağa bindiğimde kızım 40 günlüktü arabam travel sistem yine arabayı bagaja verdim bebeğim küçük olduğu için izin alıp pusetle geçirdim uçağa bebeğimi,hareket edene kadar pusetinde kaldı sonra hostes aldı puseti😌