Ruyamm aynen öyle debridat ıkınması geçiyor daha rahat yapıyor metsil kullandığınız da üst gazı daha rahat çıkıyor uykusunda ıkınma sorunu ortadan kalkıyor çok şükür ben çok çektim bu dertten bu ilaçlar çözdü rezene falan fasa fiso birde süt ürünlerine alerjimiz var daha çok ıkınıyordu bitti sorunlar