Merhabalar bebeğim şuna 2.5 aylık Doğumdan sonra kalça bel ve kuyruk sokumunda morluklar var mongol lekesiymiş ama baya yaygın var çok rengi soldu çok az ama böyle olanlar var mı acaba sonradan geçer mi normal bir şeymi o lekeler ebe normal olur dedi ama Başka bir Nedeni yoktur değil mi 🤷♀️ Çok düşündürüyor beni de