Ceydakoruc Lansinoh biberonu kullanıyorum 1 aydır ama kapağı tam oturmuyor ve sürekli bebeğim içerken kapağı atıyo bütün süt üzerine dökülüyo bunu yaşıyo musunuz sizde bir çözüm buldunuz mu
KitapKurduAnne Ceydakoruc Ben kullanıyorum . Bahsettiğiniz şey hani şu ağza alınan kısmının çıkması değil mi ? Bu ara benim de dikkatimi çekiyor sanki çıkacak gibi benim de .🙇🏻♀️Kaynar suyla yıkıyorum ondan mı acaba ?🧐
Ceydakoruc KitapKurduAnne bu kısımdan bahsediyorum bir de plastik benim kullandığım kapağı çevirdikçe atıyo bebeğim içerken bile atıyo o mor yerden çıkıyo
Smrenes Ceydakoruc içindeki emziği iyice oturttunuz mu emziğini çıkarıp iyice temizleyip kapağın altına bakın bişey var mı yok mu ezilmiş Bi yer falan sonra takrsr oturtun ben 3 tane lansinoh biberon kullandım Bi sıkıntı olmadı plastik benimki de belki hatalı üretim de olabilir normalde atmıyor çünkü ama dediğinizi anladım..
Aysegulgoktug Ben de 1 senedir lansinoh kullaniyorum ama hic oyle bir sorunla karsilasmadim ama esim fazla sıkıstıştırdığı icin o attiriyor, sanirim kapagini fazla sıkıştırıyorsunuz