Merhaba anneler, kızım 4 ay 23 günlük, anne sütü ile besleniyor. 2-3 haftadır çok fazla gazı var. Gaz problemini pek yaşamayan bir bebekti aslında. Gece uykusuna yattığında ilk 3 saat uyanmazdı ama dün gece saat başı ağlayarak uyandı. Uyandıkça emmek istiyor ve emdikçe gazlanıyor, gazını çıkartıyoruz ama çıkmaklada bitmiyor 😕 ve gaz çıkarırken kusuyor genelde. Kusunca rahatlıyor biraz. Sütümden dolayı mı oluyor anlayamadım. Ya da alerji gibi birşey mi ki. Yediklerimede dikkat ediyorum ve rezene çayı içiyorum her gün. Ne yapmam lazım lütfen yardımmm 😔