Bebegım ateşlendi bır anda doktor goturdul kam testi yaptı bırsry cıkmadı. 3 aylık oldugun ıcın idrarırını bır türlü alamadık. Doktor serım yaptı ceftinex ve calpoll verdi. Bugun bebegım ishal oldu yer yemez kakasını yapıyot. Sizce neden basına gelem bu ılacları kullanan varmı