Muhkub2016 Bebeğim yarın tam 14 aylık olck. 1 yaş kontrolde 77 cm di bugun ben mezura ile olçtümde yine 77 78 gibi bişey çıktı. Hiç uzamamış. Zaten 5 6 aylık donmde de 4 ay boyu aynı kalıp birden 6 cm uzamıştı. 49 cm doğdu 36 haftalık doğduğu hlde boyu onden gidyodu. Neyse işte toplam 30 cm’e yakın yani. Biraz kısa gibi geliyor bana kilosuda en son 9 du. Bu arada süt alerjik bebek onada bağlımıdır bilmiorum ama szlerede sormak istedim bu aydaki bebeleriniz boy ları nasıl. Birde uzun bi sure hiç boy atmadığı oldumu Kusura bakmayın uzun oldu biraz;) bu arada anne baba olarak bizde pek uzun değilz bn 155 eşim 168 yani selvi boylu bklemiyorm :) ama annelik işte💙
Deletedmom328 Muhkub2016 aaa bende oğluma çok kısa diyordum habire aynı ayda ve aynı boydalarmıs🙂 ama malum durumlardan ötürü götüremiyorum hastaneye bende
Kucukkalbim Muhkub2016 Bence gayet iyi 1 yaşta en düşük boy 69 cm boy kilo genelde genetik oluyor yinede persentil tablodan da takip edebilirsin 🤗.Benim oğlumda 10.cu aydan sonra boy uzaması biraz durdu belki bi anda atacaklar 😄 14 aylık olduk evde ölçüyoruz 82 cm çıkıyor
Dndn Bizde 45 cm dogduk 35 haftalikken bir yas kontrolunde 73 cm cikti ama 6 aydan sonra baya azaldi o zaman kadar hep cok guzel uzuyodu
MayneymisAltintop Bizimde 12.aydan sonra boy uzamsmız yavaşladı. 17 aylık son 5 ayda 1 2 cm uzamış sadece. Normal diye düşünüyorum çünkü kızım ayına göre hep uzun gidiyor
Karan_ca 12 aylıkken 80 cm Di, şimdi 14 aylık hiç ölçmedim Bi mezura bulup ölçüp size yazayım, ama sizinki de normal boyda, bir yaşına kadar 25 cm uzaması yeterli diye biliyorum
Smyetugra Bnmkide yarın tam 14 aylık olucak 😄 49 cm doğdu en son 1 yaşında ölçtürmüştük 78 cmdi şuan kaç bilmiyorum ama normal bence boyları
Smyetugra Muhkub2016 9.700dü oda en son yaşında ama şuanda aynıdır kesin kilo aldıgını sanmıyorum iştahsız bir çocuk
Muhkub2016 Smyetugra bnmkide oyle ya. Zoraki yiyor. Ve farklı şeylere açık değil hep aynı tatları istiyo. Bnmkide şuan en fazla 9 buçktur herlde. Bide bizmki ne yerse anında altına yapıyo yaramıyor yediği:(