8 aylık bebeğim 1 haftadır hastaydı. İlk 3 gün ateşi yükseldi, şimdi ateşi yok. Boğazı şişmiş dedi doktor. Augmentin antibiyotik tedavisi başladı. Tabi o ilk 3 gün dönüşümlü olarak Calpol ve Dolven kullandık. 2 gündür halsizlik dışında iyi. Ama dün gece uykudan uyandı ve kısa süreli fakat miktar olarak fazla şekilde burnu kanadı. Acildeki doktor Dolven den olmuştur dedi. Çok tedirginim. başına gelen var mı ?