Tüp bebekle ikizlerim oldu 15 ayın içindeler ve ben hala adet olmadım emziriyorum bu arada gecen hafta kasıklarım agrıdı agrıdı gecti iki üç gün Snra iki damla kan geldi yani cok azdı hamile olabilirmiyim basına gelen varmı acaba neden az oldu adetim