CatBoy 3 bloktan oluşan bir sitemiz var. Karşı blokta yaşayan bir adamda corona pozitif çıkmış adam hastanede eşi ve çocuğu evde. Blok olarak mı karantinaya alınır? Yoksa tüm site mi ?
gezentianne CatBoy İstanbulda bizim site 26 blok Çok vaka oldu ambulans geldi gitti ölen vs duyduk ama ne bloğu karantinaya aldılar ne de siteyi..
CatBoy Alinadefne teşekkür ederim tüm siteyi almalarını tercih ederdim misafir ağırlama olaylarına devam ediyorlar 😔
Alinadefne CatBoy haklısın boyle cahıller olduktan sonra şikayet edın arayın polisi gordugunuzde bassınlar guzelce
Birkoalaanasi Bizde sitede oturuyoruz. Oturduğumuz bölge ve özellikle bizim site de emekli kesim oturuyor. 20 bloktan oluşuyor. Yan binada 4 vaka oldu. Bir hafta önce site bahçesinde iftar yapmışlardı. Hasta olmayan diğer 6 kişide taşıyıcı şu anda resmen. 🥀