Merhabalar. Yeni doğum yaptım bebeğim 15 günlük oldu. Şu an sadece anne sütü veriyorum. Ama doyup doymadığını anlayamiyorum. Çünkü memede hemen uyuyo bebeğim bazen 5 dk bazen 10 dk ancak aktif emebiliyo, yutkunma sesini vs dinlemeye çalışıyorum ama doyup doymadığını anlayamıyorum, gözlerindeki sarılık da geçmedi 1 aylık kontrole kadar bu şekilde devam mı etmeliyim ? Bu arada 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum bazen emdikten yarım saat sonra falan tekrar istediği de oluyo, çok uzun yazdım bana biraz akıl verin