Kızlar merhaba biraz tuhaf olacak ama ben kan grubumu doğum yapana kadar 0rh- olarak biliyordum meğer 0rh+ miş ve ben 7. Ayda kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum doğumda vurmadılar tabi vurulduğum iğnenin bana yada bebeğe bi sakıncası olurmu çok şükür 5 aylığız şuan bişey çıkmadı iğne yüzünden aklıma sürekli takılıyor