gezentianne Kbrrrrr Her ayın başı işte 4 aylık 5 aylık sizinki 2 gün geç doğdugu için 2 gün erken girer
Kbrrrrr Deletedmom277 yani şuan sıçramada mı. 2 gündür kendini çok kasıyor. Bi sağlık sorunumuz var kızım kendini çok kasıyordu doktor kasmayı unutması lazım dedi 20 gündür yapmıyordu bugunlerde yine çok fazla yapıyor 😢