Deletedmom265 Barishsmom evet bu gece 12 den sonra bende bebegimde serbestiz hahaha 🤭🥳🥳 20 yaşındayım bu arada
Deletedmom245 Barishsmom 27 sinden sonra normalleşme yazısı dolanıyor ama bilemiyorum bir açıklama yaparlar bugün herhalde☺️
Haticenur Bn netten 11 de saat 15. Kadar serbest diye okustum öyle biliyorum ama bakalım net bilen biri cvp lar
Barishsmom Leyla220801 cıkarmak serbestmi😅 kime sorsam bilmiyorum veyahut bebeklere yasak devam ediyor diyor
Barishsmom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi haa o zaman daha bebekler için serbest degil bir tek yarın olucak anladım
1mom1baby Barishsmom evet sadece yarın sürekli serbest olacak olsa tv de söylenirdi ınternette ve burda dolanan söylentiler gerçek değil
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Barishsmom evet hebuz serbestlik gelmedi. Sadece 11-15:00 arasi servest ysrın. Yasak devam ediyor dikkat edin ☺️