Elif2904 uyku düzeni oluşması için çok erken. Gece gündüzün ayırdında değil yavrunuz 🤷🏼♀️
Size tavsiyem aynı rutinde ilerleyin. Ben şöyle yapardım, alt değişimi, emzirme, gaz çıkarma, yarım kundak… Hep böyle ilerledim ve alıştı kızım. Gece uykusu için hedeflediğiniz saat gelince 19.30-20.00 gibi, sessiz ve loş bir ortama giderek bebeğinizi uyumayı hedefleyin. İlk zamanlar belki daha geç uyur ama zamanla hedeflediğiniz saatte uyumayı öğrenecektir.
Bir önemli tavsiye daha, sallayarak uyutmaya alıştırmayın 😊
Kızım 3 ay 6 günlük, söylediğim düzenle ilerliyoruz ve hiç sallamadım uyuturken 🌷 gece uykusuna da 8-9 arası yatıyor, zaten uykusu geldiğini belli ediyor kuzular 💕