Yasemin30 Bebeğimiz 7 günlük sarılık 23 değerde cikti. Fototerapi ile 1 günde 18 oldu daha hastanede ne yapmamız lazım sizce beyne zarar verir mi
Saripapatyaannesi34 Yasemin30 23 fazlaymış evet ama düşüşe geçmiş düzelir inşallah canım merak etme korkma her bebek geçiriyor bol bol besle bebeğini
Kurt07 Yasemin30 yok canım vermez zaten 16 altına düştümü önemli degil senin bebeginin degeride güzel düşmüş 1 günde
yigitefekusunannesi Bizimde 18.5 su 1 gece fototerapi gördük sonrasında 8 e düştü hiç korkmayın bol bol besleyin bebeğinizi başka türlü düzelmez