Arasycl canım benımde ilk cok az geldi hala da cok geldiği söylenemez ama 2 gün tuttu 3. Gün tutmadı emmedi 6 gündür yogun bakımda yarın cıkıcak doktor emmesi kuvvetlendi dedi ama biberonla süt veriyorlar tabi bakalım beni nasıl emicek o kadar endişeliyim ki☹️ Cok zor şeyler ilk cocuksa hele tecrübesizlik daha zor allah yardım etsin