Benim kuzenim sekiz ay önce doğum yaptı sütü çok iyi geliyordu ama bebeği aşırı derecede reflü yediği an çıkarıyordu üç aylıkken sütden kesti ve beş ay oldu emzirmiyor ama sütü ilk günkü gibi kesilmemiş ve ikinciyi düşünüyor lar süt koruyor fln dedi sütü kesmek için ne yapması gerekiyor normalde bir bebek emmeyi kestiği an süt çekilir diye biliyorum ama kesilmemiş onun adına soruyorım size 😊