Bebeğin göğsü tutması emmesi ne zor şeylermiş 🤦♀️Benimde önce tutamadı göğüs ucu yoktu neyse onu başardık şükür sonra da süt yetmemesi ne yaptıysam artmıyor mecbur mama veriyorum bu seferde mama veriyorum diye üzülüyorum sanki kötü bişeymiş gibi bu saçma sapan düşüncelerimin hepsi umarım lohusalıktandır