Evet arkadaşlar kuzenim , eşi ve bebeği corono oldular.. Öncelikle hepinizden dua istiyorum. Şunuda söylemek istiyorum yaklaşık 3 aydır kapının ucuna dahi çıkmayan evlerine market ekmek vs herşeyi bile başkalarının getirdiği bir aileden bahsediyorum mecburi çıktıysada sadece eşi çıktı hep evdelerdi fakat şuan 3üde hastanede yatıyolar. Hala anlamıyorum hiç bişey yokmuş gibi gezip tozanları ordan oraya fink atanları kuzenimle bugün konuştuk ve dediği tek şey lütfen çok dikkat edin bi virüs çok kötü bişey nefes alamıyorum göğsüme bıçak ayaklarımın altına bıçak saplıyolar canım çok acıyor yalvarırım dışarı çıkmayın diye ağladı. Bebeği henüz 18 aylık o grip gibi atlatıyor fakat ellerinin üstü hep damar yolu açık ve çocuğun rengi bembeyaz ne yiyip ne içiyormuş halsiz bitkin.. Sizlerden tek ricam lütfen dikkat edin lütfen ama lütfen zorunlu olmadıçka biyere gitmeyin.. insan yakınına gelmeyince anlamazmış ya gerçektende öyle bu saymış olduğum ailenin şuanda apartmanlarındaki herkes karantinaya alındı apartmanda dahil.. Ve aslında bunlara virüste yengemden(kuzenimin annesinden geçmiş) fakat ondan herhangi bir belirti yok vücudu bağışıklığı aşırı sağlam olduğu için belli etmemiş hastalık kendiliğini ve annesiylede hiç görüşmemişler sadece bayram için sadece bi kaç market alışverşi baklava sarma yapıp göndermiş doktorda büyük ihtimalle ellemiş olduğu şeylerden size geçti demiş. Allah’ım en yakın zamanda şu illetten kurtulmayı nasip etsin inşAllah🙏🏻