Selam güzel anneler iyi bayramlar 🌸 kızım bugün tam 6 aylık oldu ve alerjik bi bebek olduğu için diyetteydim henüz neye alerjisi olduğu tam bulunmasa da hem doktor hem diyetisyen kontrolünde gidiyoruz. Ben diyeti açmaya başladım ve kızıma patates denemiştik ancak patates çok fazla rahatsız etti. Ben yediğim zaman sorun olmuyordu. Bu sebeple yine birkaç gün ara vereceğiz yani henüz ek gıdaya başlayamıyoruz. Bizim gibi olan var mı aranızda nasıl başlayacağız nasıl alışacak bu çocuk 😞