Evet aklıma gelmezdi çünkü çok dikkat ediyorum burada defalarca okudum bebeği düşen insanları
Sabah 8 aylik oğlumu babasına bırakıp lavaboya gittim yataktalardi yanına da battaniye yastık falan koydum ama benim sorumsuz eşim UYUMUŞ ! Hala inanamıyorum aklım almıyor. Oğlumda oradan düşmüş. Tam ellerimi yıkarken bi patirti duydum arkasından ağlama sesleri.. içim yandi hemen koştum yanına biraz ağladı. Sonra baktım alnı burnu yanağı kızarmış sanırım düşerken komodine falan çarptı. Herhangi bir yerinde şişlik tada morluk yok. Sadece sabah uykuya meyilliydi kahvaltısını hazırlarken mama sandalyesine koydum baktım gözleri kapanıyor neredeyse uyuyacak. Halbuki uykusu gelince hırçınlaşır o şekilde asla uyumaz. Tabi uyutmadım kahvaltı falan yaptırdım sonra kısa aralıklarla 2 uyku yaptı normalde yapma 2. Uykusundan dayanamadım ben kaldırdım. Hastaneye gitmeye korkuyoruz malum durumlardan. Şuan hareketleri normal her zamanki gibi ne yapacağımı bilmiyorum yaşayan yada sağlık bilgisi olan varsa diye yazmak istedim uzun oldu kusura bakmayın detaylar önemli olabilir diye yazmak istedim