Hanımlar merhaba. Kızım 15 aylık. Sabah uyandıktan yarım saat sonra kahvaltısını yaptırıyorum. Daha sonra öğlen uykusundan uyanınca yemeğini yediriyorum. 2-3 saat sonra yine uyuyor. Uyanınca yine yediriyorum. Gece uyumadan 1 saat önce de mama yediriyorum.
şimdi benim merak ettiğim şu. Bebeklere yemek uyumadan önce mi yedirilmeli yoksa uyanınca mı yedirilmeli? Siz nasıl yapıyorsunuz?