Annnisshhh Kızlar normal doğum yaptım bugün 33.gün hala kanamam yoğun şekilde devam ediyor sizlerin kaç gün sürdü nornal mi acaba bu kadar uzun sürmesi
Kelebek6060 Annnisshhh benim 15. Gün kanamam bitti ama sarı beyaz gibi akıntı geliyor çok yoğun şekilde . Ama çok ıkınırsam kanama da oluyor
AycaOnur Annnisshhh 2 ay rahat sürdü benim, kisiden kisiye degisiyor. Kanama bitince de akintilarim olmustu. Vucut kendini epey temizliyor pis kan atiyorsunuz korkmayin
demir1717 Annnisshhh Herkesin farklı. Annemin 2 aya yakın sürmüş. 25 günde biten de var.Arkadaşımın 53 gün sürmüştü mesela.
Annnisshhh İnternette kötü şeyler yazıyor içime su serptin iz kızlar sağolun.. Rabbim bütün anneleri evlatlarına bağışlasın hepimize sağlık versin inşallah