Semadefnemurat bak sana bir şey söyleyeyim bir insana o şekilde patavatsızca konuşan kendi kanından olsa bile eğitimsiz cahil, kişiliği olgunlaşmamış kişilerdir. İnsanda biraz edep olur fren olur. içi boş olan kişinin kimseye yarenliği olmaz at uzağa gitsin! Ne demiş Neşet Ertaş, “ Şahsınıza karşı haddi aşan, hududu geçen, küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kasenizde tutmayın. ” Bitti! 💁🏼♀️