17062019 antibiyotik sanırım boğazla ilgili vermiş ama ne kadar geeeksiz diş dönemi zaten akıntı ve kuzarıklıı hep olur yani hafif bi kızarıklık var diye antibiyotik başlamak bana yanlış geliyor ateşin ondan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum bizim de kızarıktı dr antibiyotik yazalım ama hemen kullanma demişti bi gün daha bekle demişti ben almadım hiç evet ateş sıkıntı ben de çok üzülmüştüm ama sık ılık duş ve altına ıslak bez etkili oluyor yoksa ateş düşürücülerle bile çöküyordu ateşi 39 oluyordu ilaca rağmen bi gece 3 kez banyo yaptırdık çünkü ilaçla bile düşmüyordu inş geçer biter bol su vermeyi unutmayın