08mayam Benim kızım aslında kendisi seçti blwci olmayı. Ona Bir şeyler yedirmeye çalıştığımda hep itiraz etti ama önüne koyduğunda benim kaşıkla sunduğumdan daha fazlasını yedi O yüzden ben blw olarak devam ediyorum fakat sıvı gıdalar da bazen kaşıkla verdiğim oluyor yoğurt çorba gibi ..siz ek gıda da nasıl ilerliyorsunuz🤗
Ikrazumra19 08mayam bende oyle yaptim bebegim kati gidalari kendisi yedi corbalari ben icirdim simdi 22 aylik corbalarida kendisi iciyor
Thanim 08mayam gelenekselci olmak zorunda kaldim benim kontrolumde olmasina ragmen eline verdigim her seyi kocaman damakliyordu :(
Ccansuu 08mayam ikisini de deniyorum ben kaşıkla yedirirken mutlaka eline de bişey veriyorum çiğneme refleksi gelişsin diye ortaya karışık gidiyoruz 🐳🍉🥖
-Nur- Bende tamamen bebeğime bıraktım eli ile yiyebileceği birseyse öyle veriyorum yoksa kaşıkla veriyorum
08mayam Alya282019 6.ayda ek gıdaya geçişimizle başladım. İki türlü de sundum önüne ve kendi yemeyi daha çok sevdi
DogaLina 08mayam normalde şu boğulma vakasını duyana kadar bende blw yöntemi denemek istiyodum ama korktum. Birde kız kardeşimle cocuklarımızın arası 7 ay. Yiğenim 14 aylık kızım 6.5 aylık suanda. Blw yöntemiyle gidiyodu ama şu son 1 aydır nerdeyse pişman çünkü önüne koydugu şeyleri yüzüne gözüne sürüp oyun oynamaktan yemiyor annesinin yedirmesinide izin vermiyo o yüzden sanırım ben biraz daha geleneksel gidicem ufaktan blw yaparım gibi geliyo.
Portakal 08mayam blw ciyim kızım öyle tercih etti saygı duydum. Kendine güveni olan bir çocuk olarak büyücek ne güzel
Linva Hiç blender kullanmadim. Çatalla ezdim, haşlayıp eline verdim vs. Şuan da katıları çok rahat yiyor ama muhallebi, yogurt, tanesiz corbayi içmiyor 😅
Gdogru 08mayam bana da yardımcı olabilir misiniz? Önümüzdeki ay başlayacağım ek gıdaya ama nasıl blw ile başlarım onu bir türlü oturtamadım kafamda. İlk tadımlara mı başlıyorsunuz?
araskuzumm0918 08mayam sıvı olanları ben veriyorum,katı olanları kendi önüne koyuyorum çatalla yiyor 20 aylığız
08mayam Gdogru aslında ben ilk püre yaptım denettim ağzını doğru düzgün açmadı bile. Daha sonra buharda parmak büyüklüğünde sebzeleri haşladım onun kavrayabileceği şekilde önüne koydum aldı ve yedi. Üç gün kuralıyla devam ettim. İnstagramda nazlialtac dan aslında cesaret aldım biraz da. Siz de onun blwyle ilgili paylaşımlarına göz atabilirsiniz
Ygtek 08mayam Pürelerden sıkıldığı için köfte denemiştim ve çok sevdi ama kendi yerken hemen sıkılıyor. O yüzden ben yediriyorum herşeyi elimle😂 arada onadaveriyorum bi kaç kere kendi ağzına atıyor sonra istemiyor😂
MuhammedAmine 08mayam ben 1 yaşına kadar yemeklerini kendim yedirdim ama eline meyve sebze veriyordum . 1 yaşından sonra çatala alıştırdım eliyle yemiyor önüne tabakla çatal veriyorum yemeğini kendi yiyor çorba vs ben içiriyorum