Merhaba anneler, kızım 21 aylık virüsten önce her gün dışardaydık şimdi malum kapandık eve belki ondan daha çok dikkatimi çekiyor bir dakika yerinde durmuyor emerken bile ayakta emmeye çalışıyor sağa dönüyor sola dönüyor etkinlik yaptırmaya çalışıyorum dikkatini asla vermiyor kitap okuyorum bir minik kitabı asla bitirtmiyor boyama yapıyoruz hemen sıkılıyor aşırı hareketli ve dikkati dağınık böyle olunca dikkat eksikliği ve hiperaktiviteden şüpheleniyorum ama araştırdığım kadarıyla teşhis koymak için henüz erken. Aceba gelişimsel bir süreç mi herkes mi böyle sizin çocuklarınız nasıl kendi kendine oynuyor mu ya da siz yanındayken bir oyunu 5 10 dakika da olsa oynayabiliyor mu dikkatle ?