Akıllı bebek işte. Gerçeği varken ne yapsın yalancı memeyi🤣🤣Emzik o kadar da iyi bi şey değil üzülmeyin. Meme reddine sevep de oluyor. Benim oğlum da bir hafta anca emdi. Ben çok da üstelemedim ya da başka emzik aramadım. Dışarıda kolaylık oluyor ya da sakinleşmesine yardımcı oluyor ama çok da sorun etmeyin bence.