Merhaba güzel anneler çok şükür meme reddini bugün tesadüfen denerken aştım🙏 umarım devam eder emmeye ama bir sorum olucak doyup doymadığını nasıl anlarım sütü çekip çekmediğini dudakları uygundu alt üst emme pozisyonuydu cuk cuk ses yoktu bi süre sonra uykuya daldı sonra biraz mama verdim doyup doymadığını bilmediğimden 40 cc kadar onuda yedi uyudu silikon uçla deniyordum ama az alıyordu anlamıyordum şimdi 15 dk emdi.Nasıl anlayacağım?Göğsümün ucunu emerken yassılaştırmıştı emmiştir demi emdikçe sütüm daha çok çıktı elimle az sıkmama rağmen🙏