Bebeğinizin sol omzundaki verem aşısı yerinden bahsediyorsunuz muhtemelen, merak etmeyin gayet normal aşınız tutmuş ebeniz aşıyı yaparken bilgilendirmesi gerekiyordu bunların olacağına dair😌🌸 Banyo konusuna gelince çok fikrim yok fakat bence oraya çok su getiremeyen çalışın derim☺️🌸