Zorzeynoo bebeklerimiz hastayken vücut ona göre süt üretirmiş daha hızlı iyileşebilmesi için o yüzden bol bol süt yapcak şeyler ye iç biliyorum sadece ayakta durabilmek için yiyip içiyosun ama sana ve senin şifalı sütüne ihtiyacı var bebeğinin öyle düşün ve dimdik ayakta dur sen annesin. biz üzülemeyiz , hastalanamayız , yataklara düşemeyiz , uykusuzluktan ölsekte bebeğimizin karar verdiği saatte uyuyaniliriz 🥰çünkü biz anneyiz sakın kendini suçlama sen nerden bilebilirsinki tecrübesizsin bak farketmişsin hemen çünkü anneler hisseder dualarım seninle güçlü dur 💪🏻