Kahramanmaraşa geldik burada yaşamıyorum oğlum 2 ay 10 günlük emdiğini bir müddet sonra kusuyor dünde banyo yaptırdım rahatlasın diye acaba üşüttü mü anlamadım bana güzel hastanede iyi doktorda iyi olanları önerir misiniz lütfen şimdiden teşekkürler iyi bayramlar