Duriko Kızım 6 aylık , tırnaklarıyla yüzünü çizmiş 3 gündür geçmedi üstüne dokunup dokunup iyileşmesine izin vermiyo nasıl bi krem vb. Bişey sürebilirim fikri olan var mı
Deletedmom74 Duriko ben her türlü yarası için hirudoid kullanıyorum ama hemen sürüyorum şişlik varsa aliyo kızarıklık varsa geciriyo. Ama zaman geçtikten sonra ise yarar mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ sudocrem de kullanabilirsiniz hem pişik hem böyle deri tahrişleri için
Zeynepazram Duriko bu arada anne sütü göze kulaga falan damlatılmaz bakteri olur ama yarasını gecirdi emzirirken uyuyo o sıra sürüyorum elinide atmaz böylece