Kızlar 1 ay 13 günlük bebeğim var. İlk başlarda göğüsümü emiyordu en fazla 5 dakika doymaz diye düşünerek göğüsümü sağıp verdim biberonla, yaklaşık 1 haftası bu şekilde ara ara göğüsümüde veriyordum tutuyordu bugün ne yaptıysam tutmadı sarılık olduğu için biberonla daha çok içsin diye vermiştim. Etrafımdaki herkes daha çok erken biberona alışması için diyerek psikolojik baskı uyguluyorlar en çokta kendi annem, çıldırmak üzereyim…
2 ay sonra işr başlıcam o süreçte zaten biberonla içicek ama bunu anlamıyor kimse bende kendi göğüsümü tutsun istiyorum
Önerisi olan var mı ?