DreamMommy Oğlum 17 aylık ve ek Gıdaya geçtiğimizden beri iştahsız.yemek yemek istemiyor.yediklerini ağzında tutuyor ne yapacağımı şaşırdım her şeyi deniyorum olmuyor.artık dişleri çürüdü ağzında tuttuğu yemekler yüzünden danışman arıyorum öneriniz var mı
Ozobagdu DreamMommy selam. Neler yaptınız bir danışmanla görüştünüz mü? Düzeldi mi lütfen geçiyor diyin 😔
DreamMommy Bu arada emiyor.hatta yemek yemeyip sürekli emmek istiyor.önceleri dişe bağladım ama yokkk diş miş illallah ettim artık