Taze_annee Kizlar yarın kontorl e gdecez eğer düzelmemişse bandaj demisti doktor çok korkuyorum resmen uykularımı kaybettim bebeğimi o bandajin içinde dusunemyrm. Bizim derecelerimiz 56 -54 tu böyle olup 3.ayında düzelen varmi
Misskokulum Taze_annee 58 di bizim değerler 2. Ayda düzelmişti sıkmayın canınızı insallah düzelmiştir kontrole gittikten sonra bana da haber verir misiniz merak ederim😊🌹
SeydaPrc Taze_annee Bizimkilerde 56 60 inşallah düzelir bende çok endişeliyim. Çift bez kullanıyorum düzelmesi için işe yaramıştır inşallah 😞
Hunilianne Taze_annee size daha önce de yazmıştım sanırım. Bizim 2. Ayında 59 du 3. Ayda 55 olmustu. Bandaj takıldı. 2 aydir da bandajlı. Yarın doktor kontrolümüz var
0503 Taze_annee bizde perşembe günü öğrendik sol bacak 50 47 çift bez tak dedi 2 doktora gittim bu perşembe 3 doktor a götürcem bende duyduğumdan beri çok kötü oldum sütüm azaldı tamemen kesilecek derecede psikolojim çok bozuldu ailem yok kizşm 3 aylık olcak bir hafta snra inşallah düzelir bebeğimiz inşallah rabbim hiç bir bebeğe hastalık vermesin inşallah 🙏🙏🙏🙏
SeydaPrc Taze_annee 1 ay 19 günlük daha küçüğüz. 8 Haziranda randevumuz var bakalım ne diyecek doktorumuz.
Hunilianne Taze_annee haklısın. 2 ay oldu ama insan alışamıyor bandaja. doktordan tek güzel şey duymaya muhtacım.
0503 Ama herkes diyorki tek doktor la kalmayın ben 3 doktor a gittim ikisinde de farklı farklı değerler çıktı 3 ye gdecem inşallah iyi bir sonuç alırım
Taze_annee 0503 bnde kesinlikle bir doktorla kalinmamali diye düşünüyorum iyi bile söylese yarın 2 doktora daha goturecegm
secil16_16 Benim kızımda öyle 53 50ydi değerleri beta ise 61 62ydi çift bez kullanıyoz 7 haizranda gitcez kontrole inşAllah düzelme vardır bizimkine hafif çıkı var dedi doktor gelişim geriliği demedi