Sehar Merhaba 3 ay 25 günlük. Oğlum var yüzü nadiren ısınıyor. Normal diyorum bazenama bazen buz gibi oluyor bizim gibi olan anneler var mı mersk ediyirum
Misskokulum Sehar ensesine bakarak anlayabilirsin üşüyüp üşümedigini benim oğlumun da bazen soguk oluyor
Merveyavuzktm Sehar kulakları ? Doktorumuz kulaklarından ve ensesinden üşüyüp üşümediğini anlarsınız demişti. Oğlumunda yüzü soğuk oluyordu ama sadece uyurken.. ona da normal demişti